Sömnlösa nätter

090811 Tisdag

Jag är jättetrött men tror att jag sitter uppe en stund till,
har haft så väldigt svårt att somna och sova ordentligt om nätterna även att jag är supertrött när jag går och lägger mig!
Fattar inte riktigt varför!?


Så jag tänkte att "om jag sitter uppe tills jag nästan somnar så kanske jag kan sova ordentligt inatt" .
Annars har jag nästan varje natt vaknat om och om igen och bara legat och vridit på mig fram och tillbaka och så
somnar jag näst intill ordentligt och då Vips så är det morgon och dags att gå upp och det resulterar i att jag
är jätte trött hela dagen....

Hoppas att denna natt erbjuder mycket sömn så man kan bli lite piggare igen!
Dagens väder har ju knappast gjort att man kännt sig pigg heller, har regnat mest hela dagen här...

När det hade slutat att regna och solen började skina ute så var klockan runt 15.30 ja och då hade vi alltså
fått sitta inne heeela långa dagen så jag kan säga som så att barnen blev överlyckliga när vi kom ut
och det blev ju jag med förstås!!


Vi gick ut och lekte en stund i sandlådan, sen hämtade vi posten och tittade på änderna som simmade här ute i "dammen" och sedan så gick vi ner till huset och gungade, körde tramptraktor, trehjuling och så lekte vi lite till i sandlådan.

Efter en stund så kom gubben min med ett stort lass balar och då ville Martin åka traktor så vi tog en promenad
upp till ladugårdsplanen och där så hoppade vi in hela familjen och åkte lite traktor och barnen älskade det, ja som vanligt ;)


Sedan gick vi ner till huset och satte oss utanför en stund och pratade, sen gick vi in och såg på lite tv och efter en stund så fyllde jag upp badbaljan till Martin och så duschade jag Cassandra.
Sen lagade vi mat och så blev det mys framför tv:n.
Cassandra somnade runt 19.30 och Martin ca 21.00.
Sen återstår det att se när jag somnar.....

Imorgon ska gubben in till sjukhuset igen och kolla upp njuren så han får veta om den klarat sig eller inte...

Ha en bra kväll!!
Livets Diamanter

Kommentarer
Postat av: Jennie - mamma till Oliver

Ja det är jobbigt med dessa kläder :p ena stunden tkr man att man har alldeles för mkt.. men sen så växer barnen och rätt som de e så har man klädbrist :p

2009-08-11 @ 22:33:53
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/
Postat av: josefin & sofia

Hejsan kikar in och lämnar ett avtryck du kan väl göra desamma i våran frågestund, svarar på ALLT!

2009-08-11 @ 23:24:34
URL: http://vonslyners.blogg.se/
Postat av: B E A <3

Härlig blogg :)

2009-08-12 @ 00:21:56
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Marita

Hej hej!

Gillar du hårvård och tävlingar. I så fall tycker jag att du ska besöka mig blogg där jag just nu tävlar ut 3 styckna hårvårdskit värda minst 500:-/st. Jag önskar dig lycka till =)

2009-08-12 @ 09:50:33
URL: http://frisortips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0