090710 Blåsigt!

090710 Fredag

Har upptäckt att jag legat en dag efter hela veckan med datumet på inläggen =p sorry för det!

Idag har vi ännu inte hunnit med så mycket mer än de vanliga morgon sysslorna, eller vi har ju varit ute och busat en massa!
Martin tog mig i handen hela tiden och drog med mig runt för att visa sina leksaker för mig, för dom har jag Aldrig sett förut hihi =)

Det blåste så väldigt så vi fick gå in, Martin blåste tilloch med omkull så mycket blåste det!
Cassandra hade precis badat innan vi gick ut så hon var blöt i håret och fick ha en mössa på sig men den bara åkte av hela tiden och Martin sprang och tog på henne mössan varje gång, det kallar jag bra brorsa ;)

Nu sitter vi inne och barnen är lite slöa så det dröjer väl inte så länge innan dom vill sova <3


SoFiA

Kommentarer
Postat av: Jennie - mamma till Oliver ♥

Ja det tror jag med för han har varit gnällig i över en månad nu :p Stackars de små :(

2009-07-10 @ 10:09:09
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/
Postat av: Kimbell

Ja, men visst är det så. Hör man någonting rabblas flera gånger, speciellt när man är liten, så fastnar det ju till slut :) Och det känns ganska bra att kunna alla landskap, och var de ligger ungefär. Men när det kommer till städer så är det mycket svårare...

2009-07-10 @ 10:13:30
URL: http://kimbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0