090720 Seg idag

090720 Måndag

Idag är jag grymt seg.
Cassandra har inte sovit så bra inatt så hon har vaknat väldigt många gånger,
hon väckte Martin en gång bara som tur var och det hjälpte att bäddaom honom så
somnade han med en gång.


Cassandra gick upp för dagen lite innan 7.00 och Martin kom upp vid 8.00 ungefär.
Gubben min började jobba idag igen efter en veckas semester så det känns lite tomt!

Morgonen har bestått av frukost, blöjbyten och mys <3
Barnen lekte en stund på sitt rum förut och hade jätte skoj tills dom blev osams.

Just nu ligger båda barnen och sover, Cassandra somnade vid 10.00 och Martin somnade
vid 11.20 ungefär.
Får se hur länge dom sover.

Sen när dom vaknar så ska jag laga lite mat åt dom, eller jag behöver bara
göra pasta för det finns köttfärsås i kylskåpet.
Sen om vädret håller i sig så ska jag fylla upp poolen till dom
så dom får bada lite för det tycker dom är jätte skoj!



SoFiA

Kommentarer
Postat av: laila

Hårtips på bloggen! hoppas att du gillar det :) puss

2009-07-20 @ 12:44:03
URL: http://blog.lailaaziz.com
Postat av: Leia

Tack, hur är det? =)

2009-07-20 @ 14:07:19
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hej gumman!

Nej, den lille har inte kommit än. :p

Ska ringa in till Fl nu snart, har haft så ont i underlivet nu och sedan har mitt blodtryck gått upp så det finns risk att jag fått havandeskapsförgiftning. :( Så vi tycker det är bäst att åka in och kolla Om de skulle vara så. :( Men skriver nog ikväll. :)

2009-07-20 @ 15:38:01
URL: http://jessie0202.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0