090721 Blåsigt!

090721 Tisdag

Hej på er alla galna läsare! ;)
Har inte haft tid att skriva försen nu, har haft fullt upp på morgonkvisten!

Martin vaknade vid 7.00 och var hur pigg som helst, ändå gick han och lade sig runt 22.30 så jag vet inte vart piggheten kom ifrån!?
Cassandra vaknade första gången vid 7.00 hon med men hon somnade om iallafall
om Martin inte vaknat så tidigt så hade jag fått sovmorgon och det hade inte suttit helt fel!

Martin och jag låg och slöade i sängen medans gubben gick till jobbet, men efter ca 20min
kom han hem igen och sa:
-Upp och hoppa, nu ska vi till Västervik och handla....

Så det blev till att väcka Cassandra, byta blöjor, ge barnen frukost och sedan
ge oss iväg mot Västervik.
När vi åkte in så hade jag så himlans ont i magen och mådde illa,
har haft magvärk och illamående ca 2 veckor nu (nej jag är Inte gravid igen) tror att det beror på att
jag varit mycket stressad på sistonne och det har varit fullt upp, så jag hoppas att det ger med sig snart!

Inne i Västervik så stannade gubben på lite ställen för att fixa saker som dom skulle ha på jobbet, sen åkte vi till Willy´s och handlade allt som behövdes.
Sen åkte vi till gubbens mormor och morfar för att hämta en barnbilstol som vi fått av en släkting till gubben.
Vi stannade en stund och pratade lite innan vi for vidare.

Sen åkte vi mot Gamleby för gubben min hade  några ärenden att utföra även där.
Sen åkte vi hemmåt igen!
Väl hemma så stall gubben in kassarna med matvaror i köket sen klädde han på sig och gick ut för att jobba så han blir nog sen idag....

Martin hjälpte mig iallafall att plocka upp alla varor och han var jätte duktig!
Sen tog vi oss lite att äta, det blev macka, frukt och nyponsoppa.
Ikväll blir det nog kyckling, ris och currysås för man måste ju passa på att äta sånt när gubben är iväg! (Han är för kräsen för att äta sånt!)  ;)

Nu busar barnen för fulla muggar och skrattar som galningar Mysigt!
Hoppas ni får en bra dag i blåsten!


SoFiA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0