090722 Gott ;)

090722 Onsdag

Nu har jag och barnen hunnit med lite mer styr :)
När Martin vaknade så lagade vi lite mat, vi gjorde ris, kyckling och currysås för man får ju passa på att göra sånt gott när gubben jobbar sent (han tycker nämligen inte om det).

När vi nästan lagat klart maten så vaknade Cassandra så barnen lekte ute en stund medans jag fixade det sista med maten (jag hade uppsikt över dom).
Vi dukade maten ute och vi hade jätte mysigt.
Efter maten ville barnen vara ute och busa en stund så det gjorde vi med,
Martin badade även i poolen Igen ;)
Denna gången bajsade han i poolen Blä =p
Sedan gick vi och tittade på kossorna igen och det tyckte barnen var kanonkul!

Sen gick vi in och satte oss och mös och nu springer Cassandra runt i sin gå-stol som en liten galning medans Martin jagar henne och så skrattar dom ikapp =)
Nu ska jag mysa vidare med mina små älsklingar <3

Ett stort grattis till min vän Jessica som fick en liten dotter imorse <3
Lycka till med allt gumman!
Hoppas jag får komma och mysa bebis snart ;)
Ni kan gratta henne här: http://jessie0202.blogg.se/

SoFiA

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack gumman. :) Du får ursäkta att jag inte skrivit i min blogg och uppdaterat, men som du nog själv vet är de ganska fullt upp med en bebis. ;) Haha. Lovar att uppdatera snart. :) Kram

2009-08-04 @ 19:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0