090724

090724 Fredag

Woho, Fredag, det är Fredag äntligen =)
Tycker om fredagar, dom är så härliga när man vet om att det ska bli helg och
gubben inte ska jobba!

Denna dag har bestått av bus bus och åter bus och så en massa mys förstås!
Vi har nog inte gjort så speciellt mycket idag ändå, mest varit ute och lekt och latat oss.
Ikväll kommer det lite kompisar hit (sara och daniel) och äter tacos med oss,
Mums ska det bli!
Trevligt att träffa dom med för nu var det ganska länge sedan sist.

Gubben, Martin och en kompis till gubben är uppe hos chefen och fixar med hanns dator
får se hur länge dom blir där, ganska länge skulle jag tro....
Känns lite små segt att bara sitta här och glo men jag har ju min underbara dotter här så
det är inte allt för ensamt <3
Cassandra börjar bli sömnig nu så jag ska nog ge henne kvällsgröten snart och bädda ner henne.

Sen blir det att fara och handla när sara och daniel kommer, och vet ni vad?!
Denna gång blir det Inte gubbarna som åker och lämnar oss med trötta sura barn ;)
utan idag åker jag och sara och handlar Woho!
Minns inte sist jag fick åka iväg och gubben stannade hemma medans det ska inhandlas något,
tror nog knappt det har inträffat hehe... 
Men så är det när man inte har körkort...

Haha kanske skulle skaffa ett sånt här....falsk-körkort?
SoFiA

Kommentarer
Postat av: Sara

Det blev visst inte så att vi åkte iväg och handlade. Jag som kände mig lite trött för det. Men vi får göra det nästa gång:D. Det var iaf roligt igår även om Daniel fastna i Watchman;D. Hoppas att Cassandra är pigg och glad nästa gång vi kommer så man kan se hur stor hon har blivit:)

kramkram

2009-07-25 @ 08:35:57
URL: http://saraskrickerum.blogg.se/
Postat av: Thess

hihi, ja det kanske man skulle, du är dock för vacker för att misstas för den biden iaf :P ;)

Hmm, är det inte trist att inte ha körkort när man har barn? Men ni kanske bor med bra kommunikationer?

Låter som en härlig dag så jag hoppas ni tjejer fick det!



Svar: tack, det var snällt (du skrev, fina bilder, till mig :) )



Kramen

2009-07-25 @ 23:45:49
URL: http://mistythess.blogg.se/
Postat av: Annelie

Hej!

Ville bara tacka så hemskt mycket för det fina kortet jag fick ta på dig och min dotter när vi träffades i affären i Valdermarsvik!



Tänk att det finns livs levande kändisar i denna lilla håla ;)



Tack ännu en gång!

Varma hälsningar Annelie och Wilma

2009-07-26 @ 17:10:16
Postat av: simone

Haha sådant skulle man ha på nattklubben ^^

2009-07-28 @ 02:44:23
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0