Lämnar hemmet för ett tag...

090728 Tisdag

Som sagt så ligger ju gubben inlagd på sjukhuset på obestämd tid....
Jag orkar inte riktigt sitta här hemma i ensamheten så min kära mor kommer hit och hämtar mig efter att hon slutat jobba, hon slutar vid 15.00 så hon kommer nog direkt hit, Tack mamma!

Jag kommer nog att ta med mig datorn  så jag kan uppdatera er om vad som händer och sker,
och så kommer jag säkert att behöva skriva av mig ibland så ja, den följer nog med tätt under armen...

Hej så länge!

SoFiA

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Ja, åk in! Det är alltid skönt både för den som är inne på sjukhuset och för en själv att vara där det händer.



Hoppas att de hittar stenen/stenarna snart och att han inte har alltför ont.

2009-07-28 @ 12:02:41
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Sofia

Skönt att få komma iväg till lite sällskap o hjälp! Puss

2009-07-28 @ 12:11:50
URL: http://htpp://mammaiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0