090622 sol bad kubb och mööögel?!

090622 Måndag

Lovade ju att jag skulle kasta in ett inlägg mot kvällen när det hunnit hända lite mer, hmm.... saken är den att det inte hänt så speciellt mycket ändå.
Det har varit så varmt så det har faktiskt inte blivit någon promenad, tyvärr!
Vi har fixat barnens pool så Martin har badat Massor och han tog vattenslangen när vi fyllde på poolen så han sprutade massa vatten på mig och min kära syster åh vad vi blev blööööta!
Men så himlans kul vi hade!
Cassandra badade ingenting eftersom att hon är så förkyld så hon satt i lära-gå-stolen bredvid pollen och gapskrattade åt brorsan sin =)
Sen har vi spelat massa kubb men det har varit så varmt så vi fick världens huvudvärk efter ett tag av att stå mitt i stekheta solen och det gick åt massor av dricka under dagen!
Sen har vi inte gjort så mycket mer än att suttit i solen och så badade Martin en gång till med pappa sin hihi så söta dom är när dom sitter båda två i minipoolen =)
Sen efter ett tag mot kvällen nu så värmde vi på våra hemmgjorda pizza som vi gjorde igår men frös in till idag och under pizzan på bottnen så var det mörkgröna prickar som såg exakt ut som mögel!!
Aja vi åt upp maten ändå tsss äckligt va?
Vet dessutom inte ens om det var mögel för vad skulle det kunna komma ifrån?!
Kollade på paketet med till pizza kittet men bäst-före-datumet var i Juli så hmm...lustigt!
Jag kan iallafall inte komma på vad det kan vara för det såg exakt ut som mögel, exakt!
Slut diskuterat om mögel! Ha en bra kväll!


Martin i poolen förra sommaren i Maj, köpte en likadan pool i år ;)

SoFiA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0