4:e Juni

Igår kväll somnade Cassandra vid 18.00 för natten och Martin vid 18.10 WOW! Detta har Aldrig någonsin tidigare hänt!
Jag var grymt förvånad måste jag säga!
Martin gick dock upp runt 20.30 och satte sig hos mig i sängen och såg på tv och åt popcorn och det var super mysigt <3
Han var så trött så han sa inte ett ord på närmare en timma så vi bestämde att prova lägga honom igen och det funkade en stund, han låg i sin säng ½timme och sedan kom han till oss och vi lade honom i sängen igen men efter ca 40min kom han in till oss igen men vi gav inte upp utan bar in honom till sängen igen och gissa vad? Han somnade och sov till 08.20 imorse =) Duktig kille jag har!
Cassandra vaknade vid 01.50 och pratade i sömnen så det hördes ända in till oss <3
Efter ca 10min blev hon tyst men vid 02.30 vaknade hon och ville ha välling så jag fixade en flaska som hon åt upp för att sedan somna om.
06.30 vaknade hon igen och var hungrig så jag gick och fixade en nappflaska igen och även den smällde hon i sig =)
Men denna gång ville hon inte somna om så jag bar in henne till oss så hon fick mysa med mamma <3
När gubben gått upp till jobbet vid 07.50 så höll jag och Cassandra nästan på att somna, vi slumrade nästan till precis när vi hörde Martin glatt kom springandes till oss, han hoppade upp i sängen, log åt Cassandra och gav henne en puss och sedan fick jag en pussis <3
Sen busade han och Cassandra en stund sedan steg vi upp och Martin drog på tv:n åt mig, snäll plutt =)
Så nu ska jag fixa frukost till barnen, byta blöjor, och klä på dom sen bär det ut och så ska vi nog titta på när dom kör skörden som dom gör bakom vårat hus -myyys!-

Vi hörs senare!



                                                                         SoFiA

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilka söta barn du har =)

2009-06-04 @ 10:29:21
URL: http://youshine.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vilka små sötisar. =) Idag ska Jimmie och jag till förlossningen, kolla runt lite. ;) Haha!

2009-06-04 @ 10:53:39
URL: http://jessie0202.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ja veeeet är sääämst haha :D men skrev ett inläg bara minuten efetr kommentaren ;) pusss

2009-06-04 @ 11:58:53
URL: http://mammaiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0