Bra dag

Vad skönt att det för en gångs skull har varit sol och varmt!
Martin följde med pappa i traktorn idag och han var förstås överlycklig när han fick det!
Cassandra sov när Martin åkte iväg så jag tänkte att jag skulle passa på att vila lite men hon vaknade efter 10min ;)
Jag matade Cassandra med lite pannkakor och katterna satt under hennes stol och tog glatt emot maten som hon tappade!
Sedan gick vi ut i solen och satte oss på gräsmattan och busade sen sprang jag runt med henne och hon satt på mina axlar, jätte skoj tyckte hon!
Efter ca 30min kom gubben och Martin med traktorn så jag satte ner Cassandra i vagnen så gick vi upp och tittade på när dom lastade av balar och det tyckte hon var väldigt intressant =)
Sen ville Martin komma ur traktorn och krama på mamma, myyyyys!
Så han fick också sitta i vagnen och titta på när pappa lastade av.
Sen gick vi ner till huset och satte oss i solen och så fixade jag lite pannkakor till Martin med som han sedan satt i vagnen och åt i solen och värmen men han fick inte ha sin mat ifred för Cassandra satt också i vagnen och snodde åt sig lite pannkaksbitar =)
Sedan gick vi in och gubben tog en dusch och bytte om sen åkte vi till Viken och hälsade på Jasmine men först så handlade vi och beställde pizza.
Barnen sprang runt och busade (Cassandra sprang runt i sin gå-stol) Martin lekte med katternas leksaker som vanligt och när vi var på balkongen så ville barnen plocka blommorna där, busar :)
Sen runt 20.00 så åkte vi hem för barnen blev väldigt trötta.
När vi kom hem så fick barnen kvällsgröt och Cassandra somnade kort därefter men Martin är foooortfarande vaken!
Hade hoppats på att få lägga mig tidigt ikväll men det är som det är ;)
Hoppas att han somnar snart iallafall.
Imorgon ska vi till BVC och mäta o väga Cassandra, vill även kolla Martins vikt och längd eftersom att jag tycker han växer lite dåligt =/
Slänger in ett inlägg efter vi har varit på BVC imorgon!



                                                SoFiA


Kommentarer
Postat av: Elin [Freakshow - Chihuahua]

Är du sugen på en ny design?

Just nu har jag 4 stycken till salu för 30 kr/styck.

http://elinsstudio.blogg.se/

2009-06-12 @ 17:27:21
URL: http://elinarmour.blogg.se/
Postat av: Erika Drake af Hagelsrum

Vilka sötnosar till barn! :)

2009-06-12 @ 17:55:47
URL: http://justoneystadrake.blogg.se/
Postat av: malin

Tack så mycket! :D

2009-06-12 @ 18:32:33
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/
Postat av: En modells liv [ANMÄL DIG TILL VECKANS BLOGG NU!]

Vill du bli veckans blogg? Gå med i min tävling nu.



Om du inte vill de så kan vi ändå lägga till varandra på bloglovin :)



KRAM

2009-06-12 @ 20:12:29
URL: http://modellinglove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0