Godmorgon

Igår blev det en lugn kväll, gubben jobbade sent och barnen somnade för natten kl 18.30!
Gubben kom väl hem runt 19.00 så vi gjorde popcorn och mös <3
Martin kom in till oss vid 06.30 imorse och han somnade efter någon minut sen väckte vi honom vid sju =p
Gubben gick ut vid 7.30 för att jobba, sen slutar han tidigt så vi ska in till Västervik och storhandla nu när lönen kommer in.
Har städat nu på morgonen, skönt att ha det gjort så man slipper sen och kan göra annat under dagen som är liiite roligare!
Nu ska jag bada barnen och fixa lite!

                                                    SoFiA

Kommentarer
Postat av: C U I T E L I N N E A

fin blogg!

kommentera gärna min! <3

2009-06-05 @ 18:43:45
URL: http://cuitelinnea.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Hej kusin!



Vill bara tala om att jag läser din blogg och tycker det är roligt att läsa om dig och familjen. Även om mina barn är lite äldre känner jag igen mig i mycket. Må så bra!!!

Kram Isabelle

2009-06-05 @ 22:08:38
Postat av: Ida

fin blogg du har :)

2009-06-12 @ 19:42:29
URL: http://idavarnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0