Gör aldrig mer så mot mig!

Satt och matade Cassandra förut med köttbullar när hon plötsligt sätter i halsen så jag börjar med att dunka henne i ryggen där hon sitter men inget händer!
Jag reser mig upp, tar upp Cassandra och håller henne så mycket uppochned jag kan med en arm och dunkar henne hårt i ryggen med andra handen!
Inget händer!!!!
Jag skriker inombords: NEJ! upp upp upp nu jävla köttbullar! Vad ska jag göra? Tänk om jag inte lyckas "dunka upp" maten i hennes hals!
Tankarna for runt runt och jag har nog aldrig varit så rädd i hela mitt liv!
Ingen hemma på hela gården eller inärheten, inga pengar på telefonen!
Hon började bli allt mörkare i ansiktet och kunde inte andas överhuvudtaget!
Men trots att mitt hjärta slog som aldrig förr och tårarna rann på kinderna så lyckades jag behålla lugnet någorlunda och dunkade på och skakade lite på henne och vips efter en evighet (som det kändes som då!) så lossnade det!
Jag blev så lättad!
Cassandra såg på mig med tårar i ögonen och jag pussade och kramade på henne massor sedan log hon stort och hjärtat blev alldeles varmt och jag brast i gråt.
Var skakis en bra stund efteråt men nu har jag lugnat mig en hel del!

Gör aldrig mer så här mot mig!

Vet inte vad jag skulle ta mig till om det hände barnen nånting! Dom är mitt allt! Min framtid! Mina solstrålar! <3 






Har du varit med om något riktigt otäckt någon gång?




                                                                     SoFiA

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har blivit överkörd av en bil när jag var liten =/

2009-06-09 @ 16:14:28
Postat av: jojo

Nepp har bara haft tur i livet peppar peppar....

2009-06-09 @ 16:15:16
Postat av: Anonym

samma sak hände mitt barn för några år sedan, otäckt är det!

2009-06-09 @ 16:16:17
Postat av: mimmie

Jag har ramlat från ett berg och brytit båda benen!

2009-06-09 @ 16:17:18
Postat av: joline

Fy vad hemskt! Massa kramar till er allihop!

2009-06-09 @ 16:17:51
Postat av: Anonym

Fy så hemskt! =´(

2009-06-09 @ 16:18:31
Postat av: Anonym

Hoppas att inget sånt händer igen! Ni är värda all lycka i världen! kramar

2009-06-09 @ 16:19:18
Postat av: Sofia

hemskt sånt där.. liam satt i halsen när han var mindre fast de kom ut typ direkt som tur var men d räckte var jätteotäckt o den känslan vill man aldrig mer vara med om. Tur iaf att det gick bra!! puss o kram

2009-06-09 @ 16:36:10
URL: http://mammaiia.blogg.se/
Postat av: stina

Har du lika sjuk humor som jag? Kolla in mina senaste filmer på min blogg.

Kram Stina

2009-06-09 @ 18:30:18
URL: http://stiiiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0