otursdag?

Igår var det en jobbig dag, gubben min jobbade med skörden och det blev självklart sent han kom hem.
Martin var snäll som en liten ängel ibland men så har vi det där med trotsen!
Han trotsade mest hela dagen och han slog sin syster en massa, i lördags när han bråkade med henne så rev han henne och nöp henne i ansiktet så det ser ut som om katterna har attakerat henne i ansiktet!
Cassandra var super snäll hela dagen igår som tur var!
Martin var jätte svår att lägga för han ville inte somna utan pappa hemma...
Tillslut fick jag lägga honom i gubbens säng där det luktar pappa =p och efter ca 40min där så somnade han och då kände jag mig grymt lättad, klockan var då nästan 21.00 och jag var super trött!
Kunde dessvärre inte sova för jag var så övertrött (låter konstigt jag vet).
Så jag satte mig i soffan framför datorn och skulle blogga för att kunna slappna av lite MEN.........
Det gick inte att gå in på blogg.se eller någon annan sida heller för den delen! Då kan jag säga att mitt humör var i botten efter allting som hade hänt under dagen!
Inte fanns det något sevärt på tv:n heller så vad skulle jag göra?!
Jag satte mig framför msn iallafall för det funkade som tur var!
Pratade med lite kompisar och det var tydligen inte bara jag som hade strul på mitt nät, trodde att det bara var jag som hade problems med skiten =p
Somnade runt 23.30 igår och imorse var jag helt klippt slut och gubben kom försent till jobbet imorse, han skulle börja vid 08.00 men kom ut runt 08.30, så han var inte så jääätte sen iallafall, han kunde ha behövt lite sovmorgon eftersom att det blev så sent igår men men skörden måste ju in så fort som möjligt!
Har bara hunnit med att äta frukost med barnen och bytt blöjor och ja ni vet allt det vanliga ;)
Skriver senare igen om jag inte får strul på nätet igen =p

                                                                           SoFiA

Kommentarer
Postat av: Anonym

O fy, jobbigt med såna dagar! Kram

2009-06-08 @ 10:07:37
Postat av: yogi

Jag vet hur det känns! Jobbigt när barnen trotsar!

2009-06-08 @ 10:09:04
Postat av: linis

Inget vidare väder idag! Hoppas ni får en jätte bra dag! puss

2009-06-08 @ 10:09:57
Postat av: Anonym

Barnen är såååååå söta! världens sötaste!

2009-06-08 @ 10:10:27
Postat av: jennie

jobbigt när man är ensammen med allt plus två små barn att ta hand om! Du är stark och en kanon bra mamma!

2009-06-08 @ 10:11:17
Postat av: meja

Du klarar allt tjejen!

2009-06-08 @ 10:14:21
Postat av: Anonym

Ha en jätte bra dag! Din blogg är bäst! Kramas

2009-06-08 @ 10:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0