MammaGalan 2009

Ja, den 4:e Juli är det dags för mammablogg galan som jag ska gå på, kommer bli otroligt kul och intressant!
Lääääängtar!


Idag är jag grymt trött! Martin kom in till oss inatt runt 01.30 och bara Skrek! Jag blev livrädd och flög upp ur sängen i min djupa sömn!
Sen lade han sig jätte nära mig och somnade efter en liten stund, han verkade väldigt rädd så jag antar att han hade drömt en mardröm  stackarn! <3

Cassandra vaknade med ett enormt högt skrik imorse runt 06.00 och sedan blev det tvär tyst! Så gubben min flög upp ur sängen av oro att det hade hänt nånting men det visade sig att hon bara skrikit i sömnen, knasen <3

Nu sitter vi och myser framför tv:n, ser ut som det blir regn och åska snart och dom sa ju på vädrt imorse att det skulle bli regn och åska idag o det verkar stämma.
Dessutom är Jag Åskrädd =/
Eller jag är inte åskrädd när jag är i närheten av någon för då känner jag mig väldigt lugn men nu/idag är det bara jag och barnen hemma! Har inte ens en enda granne inärheten! Woho....
Så jag kommer väl sitta här med ett bultande hjärta när blixtrarna flyger över himlen och knallarna smäller så högt att det vibrerar i huset!
Ja för det blir faktiskt sån fruktansvärd åska här ute på landet! Till råga på allt så bor vi nära en sjö med som gör det hela ännu lite värre..... Jippi vilken dag det kommer att bli!

Nae jag hör av mig senare =)



                                                                    SoFiA

Kommentarer
Postat av: Fanny

Kul att gå på gaöa

2009-05-20 @ 17:01:50
URL: http://fannyhugosson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0