Nej f*n!

Jag höll nyss på att sätta eld på huset!
Kände att det hade luktat konstigt ett bra tag, brännt och starkt...
Kom då på att: OJ! Jag satte några Hot dogs i kastrullen på kokning till Martin som han skulle få och så skulle jag bara blogga under tiden dom blev klara och så fastnade jag i massa andra bloggar....
Luktade bara värre och värre och jag kunde verkligen inte begripa vad det var först!
Det började ryka i hela huset då jag kom på att jag fixade lunchs åt Martin!
När jag sedan sprang ut i köket så möttes jag av en kraftig rök som varken gick att se igenom eller andas i!
Jag tittade ner i kastrullen och där möttes jag av en syn av svarta korvar och ett kolsvart tjockt lager av nånting i botten på kastrullen!
Hmm vad man kan glömma lätt!



                                                           SoFiA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0