Tungt

Jag sitter framför tv:n och ser på HTG (hem till gården) lite av ett pensionär-program kanske men jag kan inte få nog av det! Cassandra sover och Martin sitter här vid bordet och äter stuvade makaroner o falukorv--Mums tycker han! Själv slängde jag i mig lite minimajs, gurka och salladsost det var super gott, ska försöka äta lite nyttigare så man kan gå ner ett par kilogram inför sommaren!
Röksuget smyger sig på med stormsteg, jätte jobbigt! men jag SKA klara det jag SKA klara det, det försöker jag intala mig hela tiden gång på gång!
Jag behöver pepp mer än nånsin!

                                                                    SoFiA

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin

Lycka till :))

jag är helt säker på att du kommer klara det :D

2009-05-27 @ 12:57:38
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0