Lugn stund

Nu har min lilla prinsessa somnat, hon var så fruktansvärt trött idag lilla pluttan!
Så nu kommer hon nog sova fram till 11.30 skulle jag tror så jag funderar på att lägga mig och sova en stund jag också eftersom att jag sovt så dåligt inatt, har en fruktansvärd hosta om nätterna som inte släpper!
Jag kan inte komma på vad den beror på...
Jag har hosta om dagarna med men inte mycket alls men om nätterna är den hemsk!
Men det måste ju vara nånting i rummet som jag reagerar på men den stora frågan är VAD?!

Pratade med gubben för ca 20min sedan, han talade om att operationen ska bli av klockan 15.00 så han får ligga där på sjukhuset fram till dess och vänta....
Vi trodde ju att operationen skulle bli av strax efter att han kommit till sjukhuset eftersom att han skulle vara där redan vid 7.00 på morgonen, då hade han lika gärna kunnat få vara hemma och åka in senare tycker jag så det är lite synd om honom att få ligga där och tråka men det är väl skönt för honom med att få lite lugn och ro och passa på att lata lite =)

//Livets Diamanter

Kommentarer
Postat av: lussan

håller tummarna för att allt ska gå bra

2009-10-19 @ 10:28:48
URL: http://pieps.blogg.se/
Postat av: Nea

Idag?

2009-10-19 @ 17:48:58
URL: http://linneaklasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0