Kanelbullar

090910 Torsdag

Idag
håller jag på och bakar bullar för fullt, blir kanelbullar Mumsigt ;)
Cassandra ligger och sover så sött så jag passar på att sätta mig här framför datorn en
stund medans jag väntar på att bullarna ska jäsa klart så jag kan slänga in dom i ugnen.


Annars händer väl inte så mycket, finns ju inte så mycket att göra när man bara har ett barn
hemma.
När bullarna är klara och Cassandra har vaknat så ska vi nog ta en dusch och sedan se på
"Hem till gården" och sen blir det nog en promenix.
Funderar på att gå och plocka lite svamp sen med om Cassandra är med på det men det tror jag nog ;)


Hoppas att ni får en bra dag allihop!
Livets Diamanter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0