plockat svamp

090914 Måndag

Nu äntligen
tror jag att det fixat sig med bloggen så att jag kan behålla den! =)



Idag är det åter igen måndag, det går så fort!
Dagen började med att Cassandra vaknade strax innen 7.00 och det var ju bra för Martin skulle ju upp då eftersom att han skulle till dagis.

Jag gick in till Cassandra med en flaska välling och medans hon åt upp det så väckte jag Martin men han var lite trött idag, men när jag började busa lite med honom så var det inga som helst problem att vakna ;)
När han vaknat till ordentligt så kom gubben och bytte blöja på Martin och klädde på honom och jag gick in till Cassandra och bäddade om henne för att se om hon ville somna om igen eftersom att hon lade sig så sent igår kväll.
Sedan gick jag och lade mig när gubben och Martin åkt till dagis.

Cassandra somnade så klart inte om utan hon ville upp och busa =p
Så jag hämtade henne och så låg vi och mös en stund i sängen och sedan blev det lite bus och efter en stund så kröp hon iväg till rummet för att leka lite så då passade jag på att lata mig lite extra =p



För några timmar sedan så städade jag huset, Cassandra gillade inte att jag städade!
Hon kröp runt benen på mig hela tiden och skrek och klättrade på mig så det tog sin lilla stund med städningen men klart det blev det ;)

Cassandra har nästan inte sovit nånting idag, varje gång hon håller på att somna så väcks hon av sina egna hostningar, hon hostar ganska mycket nu så jag hoppas det går över snart!



Vi har ganska nyligen varit ute på en promenad jag och Cassandra,
vi hittade lite kantareller vid skogen så dom plockade vi glatt men det var inte så många tyvärr men några stycken iallafall!
Sen skulle vi plocka den jätte stora och fina fjällskivlingen som stod vid skogskanten men....den hade dött =/



Ikväll ska jag och gubben på föräldramöte så Staffan (gubbens chef) ska vara barnvakt.
Om ca 1h är det dags att åka och hämta Martin på dagis sen ska vi laga mat, blir kött hasselbackspotatis och sås Mumsigt =)
Sen efter det så ska jag ta en dusch och klä mig och flirta lite med min gubbe så han tar hand om köket så jag kan hänga tvätt och slänga igång en ny maskin och så ska jag natta lilla Sanda innan vi åker på föräldramötet.

I söndags var vi på besök hos Tobbe och hans tjej i Hultsfred och det var mycket trevligt och Tack för att ni satt barnvakt 1h =)
Martin var så glad för han fick bada med morbror Tobbe ja, i badkar alltså för ute är det alldeles för kallt för att bada!
Nästa helg ska jag förhoppningsvis få mina piercingar gjorda wiiiie!
Blir antagligen en piercing i överläppen och en i ögonbrynet ;)

Ha det så bra allihop!
Livets Diamanter


Kommentarer
Postat av: jasmine

va skönt att kunna ha kvar bloggen:)

hoppas ni får en bra kväll:)

pussisar

2009-09-14 @ 17:17:38
URL: http://peeweejasmine.blogg.se/
Postat av: Jennie och huskyn Exxa

Skönt att det verkar ha löst sig med bloggen!! :)

2009-09-14 @ 17:38:29
URL: http://www.exxa.se
Postat av: Anonym

Hej!

Var med och tävla i min blogg!



http://missdoe.blogg.se/2009/september/vinn-ett-sott-mobilipodskydd.html

2009-09-15 @ 11:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0