Ooops :p

Ser att det är nästan två veckor sedan jag skrev nu och efter allt skäll om att jag inte bloggat så måste jag ju faktiskt ta tag i det nu ;)

Japp, vad har hänt då den senaste tiden?
Jo massor, så mycket att jag knappt minns vad! :p

Jag kan ju lixom inte sitta här och gå igenom dag för dag för då blir det ett jäkla inlägg som ingen orkar läsa så vi tar det kort nu...

Förra veckan hade jag barnen här och det blev en massa bus i all lera här på gården och en hel del hopp i vattenpölarna även provsmakning av lera och smutsigt vatten, Mumsigt :p ja och då var det faktiskt inte jag som provsmakade utan barnen men det hoppas jag att ni fattar ;)

Ja och så fyllde ju jag gammal tant på tisdagen då, närmare bestämt 21år, grattis till mig!
Ja sen minns jag inte riktigt vad som hände mer den veckan, jo vi var ju på påskmiddag hos min farmor och farfar på lördagen, mycket trevligt och barnen trivdes med alla goda saker :)

På söndagen åkte barnen hem så då blev det lite fest på kvällen för mig tobbe och jimmy, mycket trevligt hade vi vad jag minns, vaknade sen på måndagen av att jag hade blåmärken på hela armarna, en bula i huvet och stora sår på händerna haha men men sånt som händer tydligen :p

Igår blev det mest att lata hela dagen, drack tio koppar kaffe på kvällen vilket jag absolut inte skulle ha gjort för det slutade med att jag skakade så mycket att jag knappt kunde gå men lustigt nog somnade jag som en stock på kvällen :)

Idag ska jag göra lite nytta, ska städa, diska, tvätta, sortera kläder och städa busungarnas rum, ska bara ta mig lite kaffe först och sen senare ska jag ge mig ut och springa bort lite fläsk :p

Ha det bra nu galningar!
Puss

Ps. på lördag blire fest här, bare o komma ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0