100217 Onsdag

Hej hopp gummi*****! 

Idag är det onsdag vilket betyder att jag har min lilla skrutta plutta hemma så dagen har bestått av en massa mys, bus och bad :)
Funderar på om vi ska baka lite med men eftersom att jag precis har badat lillpluttan så känns det som en lite smått osmart plan, jag var ju inte så smart och tänkte "Vi bakar först och badar sen!" Nej nej så smart var jag inte, smartooooo mig! =p

Skulle vara mysigt att springa ut och busa i snön för snön vräker ner här hemma, hela luften är fylld av stora fluffiga snöflingor och det ser så härligt ut!
Men Cassandra är förkyld och lite febrig så jag vill hålla henne inne idag, men det är nog inte sista dagen detta år som snön tänkt vräka ner så det hinns ju med ;)




//Livets Diamanter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0