Fredag 12:e Februari -10

Fredag!

Ja idag är det fredag och jag har mina små gullepluttar hemma♥
Dagen har beståt av frukost, bus, städning, bus, mellis, mys och en sovandes Cassandra och bakande mamma och Martin :)

Barnen satt och tittade på film förut för dom var så trötta så jag släckte ner deras rum och drog igång filmen "Bilar".
Sen gjorde jag en nappflaska till Cassandra ifall att hon ville somna så Martin kom och hämtade nappflaskan när den var klar och så gav han den till lillasyster som glatt smaskade i sig vällingen :)

Medans barnen kopplade av så fixade jag med tvätt och disken och dammsög hela huset sen när jag var klar så kom Martin och talade om att Cassandra hade somnat så jag smög in på deras rum och stängde av filmen och sen gick jag och Martin och bakade, vi hittade på ett eget kladdkake recept och smeten blev riiiiiktigt god vill jag lova så den kladdkakan kommer nog att bli kanon! ;)

Nu ska jag sätta mig och mysa med Martin, får se när Cassandra vaknar♥

//LivetsDiamanter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0