Måndag

Slööööö.

Idag är man trött och slö som vanligt, har börjat vakna på nätterna ca var 3:e timma och är jättepigg men när jag vaknar/väcks på morgonen så är jag super trött!
Tror att kroppen är pigg som tusan men huvudet är segt, känns som det skulle sitta fint med någon slags sysselsättning snart.

Igår var en jätteseg dag, det kändes som om den aldrig skulle ta slut.
Vi hade inte så mycket att göra och det var så kallt ute att vi höll oss inne så vi bestämde oss för att grovstäda barnens rum och möblera om där och sen bar vi in en tv till dom och dom älskade sin nya möblering, nu kan dom ligga i sina sängar och titta på film, Martin såg på två filmer och hade det jättemysigt och efter en stund så somnade han♥

Gubben hade jätte ont i huvudet nästan hela dagen och sen fick han migrän så han var inte alls rolig att umgås med ett tag.
Sen fick jag ett sms av min far som skrev och frågade om dom fick komma på besök men då sa jag att gubben mådde dåligt så vi får ta det någon annan dag men sen kom gubben och sa att han mådde bättre och skulle orka med besök så jag skrev till pappa att dom kunde komma om dom fortfarande ville så det gjorde dom gärna :)

När pappa och hans tjej kom så hade dom med sig en hel påse med kakor och andra mumsiga saker och en god likör till mig och gubben så det tackar vi jätte mycket för! :)
Fick en bukett blommor också som står på köksbordet, mysigt med tulpaner för då får man lite vårkänslor och det kan behövas i kalla vintern! :)

Vi spenderade kvällen med lite kaffe och mumsade kladdkaka och godis så barnen var väldigt nöjda ;)
Barnen var ganska så busiga med kan jag lova, eftersom att vi spenderat nästan hela helgen hemma så tyckte dom att det var väldans skoj med besök som busade med dom ;)

När besöket hade åkt hem så fixade jag Cassandra för natten och bäddade ner henne och sen lagade vi mat, det fick bli chicken nuggets och spiral pommes typ med någon smak hehe gott var det iallafall!
Sen såg vi på film "Grabben i graven bredvid" och sen försökte jag att få Martin att sluta med napp och det gick väldigt bra fram tills han blev jättetrött och ville sova för då bara skulle han ha nappen!
Jag lät honom faktiskt ha nappen när han skulle sova men annars ska vi försöka hålla den borta från honom.

Idag har det ännu inte hänt så mycket, vi har lämnat busungarna på dagis och så har vi varit och tankat bilen.
När vi kom hem så tände jag brasan och nu hoppas jag på att det ska bli varmt här hemma, det var varmt ute idag iallafall, vi hade bara -2grader Skööönt!
Ikväll blir det två träningspass, friskis och svettis vid 18.00 och boxersize vid 19.00 och det ska bli så skönt!
Under dagen ska jag ta och träna lite sktyrketräning, härligt :)

Hoppas att ni får en bra dag!

//Livets Diamanter


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja jag skulle också behöva sticka och träna så. Jag har försökt att träna hemma men jag fixar inte det, har ingen diciplin hemma. Är det dyrt att träna på friskis och svettis? Kram Hanna, Saras syster

2010-02-01 @ 13:37:17
URL: http://hannabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0