snö snö snö

Snö snö snö...

Härligt med en massa snö och nu kommer det ännu mer :)
Myyys!

Dagen började med att vi fixade barnen och körde dom till dagis, sen latade vi oss i soffan en stund innan det var dags för gubben att ge sig ut för att jobba.
När han hade gått ut så gick jag ut och hämtade ved och började elda, sen fixade jag med disken, tvätten och städning men när jag hade dammsugat halva huset så tog dammsugarpåsen slut och det var den sista som vi hade hemma!
Det känns väldigt jobbigt när man bara har kunnat dammsuga halva huset!

Får se vad dagen har att erbjuda annars idag, blir iallafall styrketräning i Överum ikväll, det gillar vi starkt! :)


//Livets Diamanter

Kommentarer
Postat av: Malin - Sån e jag!

jag gillar oxå mycket snö!

2010-02-04 @ 09:48:29
URL: http://bestofberger.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0