Storstädning

Storstädning.

Idag har det varit storstädning hela långa dagen nästan.
Jag blev avbruten i mitt städande kl 11.00 för då blev jag med tvingad upp till gubbens chef på fika så då var det bara att släppa allt men det var trevligt att komma hemifrån en liten stund, dock kom jag av mig i städningen så när jag kom hem så hade jag ingen lust alls att städa mer men det var bara att bita ihop och ta tag i det.

Nu är iallafall städningen klar!
Har nyss tagit mig en dusch med, skönt efter allt städande.
Kom på sen efter duschen att jag inte hade ätit frukost än fast att jag sa till gubben på förmiddagen att jag redan hade ätit frukost hmm, jag trodde att jag hade gjort det så efter duschen gjorde jag mig frukost iallafall, fick bli varm mjölk med en matsked nutella i och en knäckemacka med salami och rå lök, åh vad jag kommer att lukta gott idag! :D

Sen ikväll blir det träning, åh vad jag längtar!
Skulle vilja gå och träna varje dag för det är helt underbart skönt!
Men nu tränar jag iallafall 4h i veckan i Överum plus att jag försöker träna lite hemma ibland.
Nu ska jag fixa färdigt med lite saker...

Ha det bra!


//Livets Diamanter

http://beautifulhappiness.com

Kommentarer
Postat av: Lillsnörpa

Inte illa! Du är en riktigt tränare du :)

2010-02-11 @ 19:23:09
URL: http://lillsnorpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0