Till dig :)

Fick ett sms av min kära moster nyss...
Så här löd sms:et: Fia, kan du komma och låna mina nya 10cm hög smal klackskor (2par) och gå in dom åt mig ett par veckor? Aj aj... Ska ju ha dom framöver. Städar i dom nu, hoppas ingen kommer och ser mig. ;) Kram Moster :)

Mitt svar löd att jag skulle smita dit med kameran och fota henne för att det skulle bli ett kanonbra blogg-material och titta här, jag hittade henne!

Moster: Tanter som är 40+ ska inte gå i högklackat och absolut inte när man städar!
Se till att ha hemtjänstens telefon nummer nära till hands ifall du ramlar och behöver hjälp upp!
Ge skorna till din unga friska systerdotter istället ;)

//Sofia

Kommentarer
Postat av: lussan

ere moster suss???



hahahahahaha rolig syn annars kan jag komma jag e ju hemtjänstpersonal... men å andra sidan hade vart kul o se reaktionen på de gamla om man skickat ut henne som hemtjänstpersonal... :P ;) hahaha o städa i dessa skor hos dem gamla.

2010-02-09 @ 14:11:54
URL: http://pieps.blogg.se/
Postat av: Sofia

HAHAHHA tkr defenetivt att du kan få skorna ist :) Du har nog rätt de är inte till för 40+are som städar :D

2010-02-09 @ 14:51:36
URL: http://mammaiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0