Till penntrollet ;)

Vet ni vad?

Varje gång vi (jag och Emma) är på boxersizen på måndagar så blir hennes hår så fruktansvärt elektriskt så hårstrå efter hårstrå reser sig på henne tills nästan allt hår står rakt upp och vi fattar inte vad detta kan bero på och det är bara på boxersizen det blir så!
Igår hade Emma till och med sprayat hela sitt hår med hårspray så att han skulle slippa se ut som ett litet penntroll men icke, det hjälpte inte ett skvatt!

Eftersom att jag tycker liiiite synd om Emma så letade jag lite och ja, jag hittade en bild som bevisar att Emma inte är ensam om detta skumma fenomen ;)




Kommentarer
Postat av: Martina

Såååå söt!!

2010-02-16 @ 13:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0