-ingen ström!-

Härligt!

Nu har jag hunnit med lite idag, skönt!
Jag började med att träna i 2h och det var så himla skönt att jag inte ville sluta men det fanns annat att ta hand om här hemma med så jag fick avsluta träningen efter 2h med fullt ös :)

Sen började jag att fixa med disken och städa av köket lite och sen tog jag tag i badrummet och hängde tvätt och fyllde en ny maskin.
Sen bäddade jag rent i barnens sängar och städade av vardagsrummet och hallen och tog en vals med dammsugaren genom huset.

Men när jag dammsög så försvann strömen i hela huset!
Förstår inte varför strömmen ska gå just när jag ska dammsuga jämt!
Men iallafall så var det inte bara hos oss det hade blivit strömlöst utan hela Björka-byn blev utan ström.
Men den kom strax tillbaka, dröjde nog inte mer än 20min som tur var så jag kunde avsluta min städning.

Efter städningen så tog jag en välbehövlig dusch, skönt!
Nu har jag gjort allt som behövdes göras idag så nu får jag väl passa på att lata lite tills det är dags att hämta barnen, ska förstås ta en daglig tur på nätet för att kolla lediga jobb med och hoppas att det dyker upp nått snart.

Eh, nej tack!
Finns det inga jobb i Sverige eller vad är detta!?

//Livets Diamanter

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja du kudne ju abra skrivit ditt namn men kul att du ansträmgde dig o skrva mer haha :D Pusss <3

2010-01-18 @ 20:38:23
URL: http://mammaiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0