"aj!"

Aj aj aj...

Denna morgon började med att vi klädde barnen och körde Martin till dagis.
Sen åkte vi till Gamleby för att handla, var behövligt kan jag säga!
När vi hade handlat så åkte vi hem och åt nybakat bröd Mumsigt ;)
Nu sitter vi mest och latar/myser, gubben börjar inte försen 11.00 så det är lite mysigt att ha honom här hemma mitti veckan♥.

Igår hade jag en väldig träningsvärk och imorse när jag skulle resa mig ur sängen så hade jag förträngt det där med träningsvärken lite grann så när jag skulle resa mig upp så ramlade jag baklänges i sängen för benen gick lixom inte räta ut, kändes jätte skumt!

Så jag kan säga att jag har skapligt ont i benen idag, tror aldrig någonsin jag haft sådan träningsvärk förut men det kan ju bero på att jag inte tränat så hårt innan =p
Så nu är det bara att fortsätta med träningen och stretcha innan och efter träning så man slipper den värsta värken...

Ha en bra dag!
//Livets Diamanter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0