djupfryst röv

Nu har jag och syster varit ute i pulkabacken och åkt och kul hade vi haha!
Det tog en stund att göra upp ett brett spår att åka i då det hade snöat en massa sen igår så spåret var igensnöat.
Men när vi väl var klara med vårat spår så åkte vi om och om igen och jag höll på att krocka med Nea ett par gånger då pulkan inte riktigt vill styra som jag vill ;)
När vi hade åkt i ungefär 1h så började vi bli väldigt frusna och så var det lite jobbigt att gå upp för den väldigt branta backen om och om igen så vi bestämde oss för att ge upp en stund.

Vi gick iväg för att kolla posten och då hade gubbens nya mobil kommit så vi gick upp till honom en stund och pratade och så var han förstås väligt nyfiken på sin nya mobil, ja ni förstår jag är tillsammans med världens mest nyfikna människa (nästan) hihi men det är lite gulligt att man kan vara så övernyfiken som han men det är kul att skratta åt ibland med ;)
Men jag hade också varit lite nyfiken om jag hade fått hem en ny mobil men han är så nyfiken på en massa andra saker aja skitsamma ;)

Förresten så inväntar jag också en ny mobil, en rosa "mini" mobil som är lika stor som ett kreditkort så det ska bli spännande när den dyker upp i brevlådan framöver.

Så här ser den ungefär ut...
//Livets Diamanter

ps. jag vågade ta saxen och klippa till en lugg förut!

ps2. min röv är djupfryst efter pulkaåkningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0