fiskar och träning

God morgon!

Ja, då var det måndag igen!
Vi har nyligen varit och lämnat barnen på dagis och när vi kom hem så satte vi oss och latade lite i soffan innan det var dags för gubben att gå till jobbet.

Morgonen började med ett vattenbyte i akvariet då Martin hade stoppat ner en macka i akvariet igår som vi av någon lustig anledning GLÖMDE att ta ur direkt när vi såg det så det hade resulterat i ett par döda fiskar, inte så många som tur var men de resterande fiskarna mådde inte bra!
Men nu efter att pumpen är rensad och allt annat är fixat så mår fiskarna bra igen :)

Jag sitter och överväger om jag ska gå och sova en liten stund eller om jag ska ge mig på lite träning och hoppas på att piggna till?
Är så förbaskat trött idag!
Det lutar åt att ta mig ett rejält träningspass för om jag går och lägger mig så lär jag bli ännu slöare...

Ikväll måste jag iallafall vara jättepigg!
Det är nämligen träning ikväll!
Kl: 18.00 är det friskis o svettis
Kl: 19.00 är det kickboxning.
Så nu vet ni vad jag gör ikväll och imorgon, tränar ikväll och ligger med en rejäl träningsvärk imorgon ;)

Kanske hoppar in och skriver lite mer senare så får vi se vad jag kom fram till att göra, men som sagt så lockar träning nog lite mer än sängen just nu!

//Livets Diamanter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0