Fredag

Fredag!

Ja, då var det redan Fredag igen!
Imorse vaknade gubben och var jätte pigg 6.15 så han steg upp och började elda, städa köket och tog hand om barnen eftersom dom vaknade medans jag fick ligga kvar och sova till 7.30 och det var jätte jätte skönt, tur att jag har världens snällaste gubbe♥

Martin kom in och väckte mig på morgonen och kröp upp under täcket och var mysig och efter en stund lyckades jag vakna till ordentligt och sen blev det frukost för hela familjen.
Sen gick gubben ut för att jobba och vi satt kvar för att avsluta våran frukost och sen mös vi ner oss i soffan och tittade på barnprogram.

Sen blev det en massa bus på golvet, aj säger knäna =p
Det sköna är att jag har absolut ingen träningsvärk idag!
Som ni minns så hade jag en rejäl träningsvärk förra fredagen efter träningspasset på torsdagen, igår körde vi samma program som sist men träningsvärken finns inte, sjukt skönt!

När Cassandra sov middag förut så gjorde jag och Martin maränger, Mumsigt värre!
Sen fick barnen lunch, stuvade makaroner och falukorv och det var populärt!
Nu sitter barnen på sitt rum och busar och jag får inte vara med, om jag ska kika in eller gå dit och sätta mig och leka med dom så säger Martin "Nej mamma, Nej!" haha så idag får jag inte alls vara med och leka =p

Ikväll/natt ska vi se på skräckfilmer så då kommer det lite folk hit, mycket trevligt! =)
//Livets Diamanter

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad blir de för filmer? :)



Jag kan rekomendera en, psyk film. Rec.



Så verkligen så man nästan kissar på sig.;)

2010-01-29 @ 14:33:33
URL: http://jessie0202.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0