"God-natt!"

Tänkte bara hoppa in en sväng och säga God-natt till er kära läsare ;)

Har själv inte tänkt att gå och lägga mig men för er som tänkt det så säger vi God-natt bara för att vara lite extra trevlig mot mina läsare!
Sitter och väntar på att klockan ska bli 22.00 så man kan se på Paradise Hotel, segt att bara sitta och vänta när det inte går några andra bra program innan!

Får se när gubben min dyker upp ikväll med, körde iväg honom till en kompis i överum förut, eftersom att jag ska dit och åka skidor imorgon så tänkte jag att han också skulle få en egen kväll att umgås med sina kompisar, snäll jag är va? :D

Nu ska jag se vad min busiga lilla son gör och kanske stoppa ner honom i sängen, börjar trots allt bli ganska sent nu och han ska orka med dagis imorgon med...
Cassandra har ju sin lediga dag imorgon så vi ska mysa en massa och åka pulka :)
Men först på morgonen efter att vi lämnat Martin på dagis så ska vi en sväng till Gamleby och handla, börjar bli lite tomt här hemma nu ;)

Puss och god-natt!
//Livets Diamanter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0