Helgen

Det känns som att det börjar bli dags att uppdatera lite :)

Har inte riktigt haft tid att uppdatera eftersom att jag hellre umgås med min familj på helgerna som ni kanske förstår.
Men som ni vet så återberättar jag alltid vad som har hänt om jag missat några dagar, bra va?!

Vi börjar med fredagen, barnen var ju lediga från dagis så vi hade en massa bus och mys här hemma och så var vi ute och åkte pulka, traktor och klappade djuren.
På kvällen skulle vi få besök av Jasmine och Jacob och Sofia och Rickie och deras barn.

Jag ville duscha innan alla kom så när gubben hade kommit hem så skulle han se efter barnen medans jag tog en dusch så jag hoppade in i duschen, vred på vattnet........MEN vattnet var borta!
Jag drog på mig en handduk och sen gick jag ut och sa till gubben "Vart är vattneeeet!!??"
Så gubben fick ringa sin chef och så fick dom gå ut och leta vad felet kunde vara...

Det hade blivit en läcka i nybygget så alla vattenbrunnar hade blivit tömda och vatten rann ut längst ett gärde och sen vidare ner i sjön så det var en bra start på fredagkvällen hmm...
Gubben kom iallafall in vid 19.00 och då hade Jasmine och Jacob kommit för några timmar sen men vi hade ju sysselsatt oss med barnen så länge :)

Sen lagade vi mat, fläskfilé, pommes och beasås och det var gott.
Sen satt vi och kollade på film en stund och vid 21.10 ungefär så kom Rickie, Sofia och deras barn på besök.
Ca 21.20 så fick Jasmine och Jacob åka hem för Jacob somnade här i soffan hela tiden ;)

Vi hade en trevlig fredagskväll och drack lite vin ch såg på filmer.
Martin var jätte trött men ville ju gärna leka med Liam och Noel när dom kom så han fick faktiskt vara uppe till ungefär 23.00 men sen tyckte vi att det blev lite för sent för hgonom så han fick gå och lägga sig men han hade lite svårt att komma till ro när han hörde att kompisarna fick vara vakna =p
Gubben var också jätte trött så han gick och lade sig samtidigt som Martin.

Jag satt uppe med våra kära gäster som skulle sova över hos oss.
Det slutade med att vi satt uppe till 3.00 på natten så man var lite trött på lördagsmorgonen men det var inte så farligt ändå.

På lördagen (igår) så latade vi mest och hade det mysigt♥
På eftermiddagen så åkte vi till barnens farfar och hade en jätte trevlig kväll och blev bjudna på en jättegod middag, Tack! :)

Idag har vi bara latat än så länge och så får vi se vad dagen har att erbjuda ;)
Nästa helg har vi planerat att åka till simhallen med barnen eftersom att dom älskar att bada, har aldrig varit i simhallen med barnen men dom kommer nog att älska det! :)


Hoppas att ni haft en bra helg!
//Livets Diamanter

Kommentarer
Postat av: lillasyster :)

För det kommer ingen halv tre buss t mej utom på onsdagar :(

2010-01-17 @ 16:57:38
URL: http://neeapeea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0