Hyss-Martin

Ja idag (nyss) så saknade Martin sin pappa lite då han var ute och jobbade så Martin klädde sig i skor och mössa och sen hörde han traktorn som brukar synas tydligt från fönstret i vardagsrummet så han klättrade upp i fönstret, bankade en gång och Vips så var rutan i tio delar...

När jag kollat så att inte Martin hade skadat sig så försökte jag att ringa till gubben men hans telefon var kvar i huset så det var bara att klä på mig och Martin och gå ut för att tala om för gubben vad som hade hänt så han fick lämna arbetet och fixa fönstret hemma.

Vi löste det genom att sätta upp en plast framför fönstret för att slippa den värsta kylan, det finns ett fönster kvar, det var alltså ett "dubbelfönster" som tur var!
Men det drog som sjutton endå så vi får hoppas att plasten funkar ett tag ;)

Det ser dock inte så värst hemtrevligt ut med plast och silvertejp så nu hänger ett skynke iför fönstret med...


....och här har vi den skyldiga....

....ser inte ett dugg oskyldig ut va? :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag tycker faktiskt han ser VÄLDIGT oskyldig ut, Fia erkänn nu ist att det var du som banka o slog efter bamse???! HAHAHA inget snällt o skylla på barnen sådär :D

2010-01-13 @ 21:05:31
URL: http://mammaiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0