Mamma Mu och Kråkan

"Varför är den röd? Tut Tut!
Varför är den röd? Tut Tut!
Varför är den röd? Tut Tut!
Brandbileeeen"



Haha, ja även vuxna kan roas av att lyssna på Mamma Mu och Kråkan!
På väg hem från Västervik idag så satte vi i en cd-skiva med Mamma Mu och Kråkan för att Cassandra skulle få lyssna på den men jag kan säga att jag och gubben roades mest av skivan, eller ja, jag roades mest!
Jag låg dubbelvikt av skratt i bilen, jag skrattade så att jag inte fick luft!



"Nu kommer Kråkan! Åh vad glad jag blev!" 

"Kråkan sprutar.....vatten på bondens fru"

"Bondens fru är alldeles våt!"

"Vi ska tända ljus i hornen"



Dålig humår? Javisst! X)
Kan säga att cd:n inehöll många roliga repliker!
Förresten så låter det som om Mamma Mu är efterbliven och som om Kråkan har råkat ut för en väldig nästäppa!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0