Nu vill vi ha vååååår!

Ingen träningsvärk :)

Idag har jag ingen träningsvärk utan känner mig hur rörlig och smidig som helst efter gårdagens träningspass!
Det var ett ganska lugnt pass som innehöll mycket stretching och man fick böja på kroppen en massa så man var alldeles mjuk och super rörlig sen och den känslan sitter kvar idag plus att jag blivit av med all träningsvärk som jag har haft i en vecka nu och det är helt underbart!

Det blev ingen boxersize igår efter träningspasset utan det blir nästa måndag.
Så följande måndagar kommer vi att gå på Friskis o svettis klockan 18.00 och direkt efter det (19.00) så ska vi gå på boxersize och jag tror att det kommer att bli kanonbra och sen blir det styrketräning på torsdagar 19.00.
Är grymt sugen på vattenjumpa med men det får väl bli någon annan gång annars kommer jag ju aldrig vara hemma på kvällarna! =p

Idag är det kallt ute, riktigt kallt!
Vi hade -20grader här imorse och det var inge trevligt må jag säga.
Sen hämtade jag den sista veden här ute förut så jag måste upp och lasta en kubik ved sen så vi har dom följande dagarna/veckan för det går åt lite ved när det är så här kallt!
Brrr, ser inte fram emot att lasta veden i denna kyla men det är ett måste, annars får vi ingen värme i huset =p
Värme vill vi ha!

Imorgon ska det tydligen bli "snöstorm" så vi får väl se hur det blir, hoppas iallafall att vi slipper det!
Hoppas på att det ska bli lite varmare ute med och att snön ska smälta bort men det lär ju dröja ett tag tills den gör det tyvärr men guuu så härligt det kommer bli när våren tittar fram sen!

Ser det inte härligt ut?!
//Livets Diamanter

Kommentarer
Postat av: M

VIll också ha vår :O:O

2010-01-26 @ 09:27:48
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: - YE HELLU!

- helt underbart härligt!

2010-01-26 @ 11:40:45
URL: http://wolveriina.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Fin bild :)

2010-01-26 @ 18:07:52
URL: http://nathaliezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0