Nytt år-Nya möjligheter!

Ja vad ska man säga, man mår som man förtjänar idag iallafall.
Ingen vidare start på det nya året men nytt år = nya möjligheter ;)

Vi firade våran nyårsafton med ett par kompisar och deras dotter, Tack för en trevlig kväll!
Vi började kvällen med mat och maten blev superlyckad!
Det blev kött som hade stått inne i ugnen i 8h med marinad och vitlök så det var kanoners och till det blev det potatisgratäng och beasås.

Sen kollade vi på film fast jag minns inte vilken för jag satt bara och pratade hela tiden ;)
Kvällen var riktigt bra och lyckad om man bortser från att jag drack på tok för mycket så jag hoppas att jag lärt mig efter denna gång!
Kanske skulle försöka bli nykterist? Skulle vara skönt att slippa baksmällan och allt annat vad alkohol innebär.

Denna dagen har för min del spenderats i sängen och soffan och toaletten såklart, har spytt nästan hela dagen och skakat som ett asplöv, fy vad dåligt jag har mått!
Aldrig mer!

Men jag hoppas att ni mår bra och att ni hade en toppenbra nyårsafton!?



                            
                                                     //Livets Diamanter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0