Trötta!

Ja då var det redan onsdag igen, tiden går fort!

Idag var vi nog alla lite slöa på morgonen, Gubben var jättesvår att få upp för han var supertrött så jag var först upp imorse så jag gick in till barnen för att fixa dom.
Cassandra som alltid brukar stå upp och hoppa i sängen och skratta högljudt låg och drog sig en stund och sen reste hon sig upp och log lite och sen lade hon sig och gosade med sin kudde♥
Martin ville inte öppna ögonen utan sa hela tiden "sova, sova, sova mamma!" och när jag försökte dra av honom hans täcke så tog han tag i det igen och drog det över ansiktet men tillslut lyckades jag få en kram och sen ett litet léende och sen fick jag upp honom♥

När Martin var färdig klädd så var det dags för honom att åka till dagis, han kramade och pussade mig hej-då och Cassandra ville självklart också ha en hejdå-puss och kram men han bara puttade bort henne när hon gick fram till honom och skulle ta sin puss så hon gick till mig och grät och då tyckte Martin synd om henne så hon fick sin hejdå-kram men ingen puss hihi♥

Cassandra är ju ledig på Onsdagar från dagis så onsdagar är min och Cassandras dag, då brukar vi baka, gå ut på promenader eller bara busa en massa och gosa i mängder!

Cassandra har varit väldigt väldigt slö idag så jag gick nyss och bäddade ner henne i sängen så nu sover hon sött. Hoppas att hon inte håller på att bli sjuk, bara att hålla tummarna på att det bara är lite sömn som krävs! :)


//Livets Diamanter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0