Ge er!

Alltså jag förstår mig inte på en del av er tjejer!
Så fort jag blev singel så¨hör halva sveriges flickvänner av sig "snälla ragga inte på min kille" "Ge fan i min pojkvän" "Prata inte med min kille, snälla"

Alltså vad fan är det med er?!
Bara för att jag är singel så vill jag inte ha varenda jävla kille på jorden!
Jag är singel och kärleken får komma till mig, jag har inte bråttom och tänker inte leta efter den!

Har ni så jävla dålig självkänsla tjejer eftersom ni tror att era killar ska bli kära i mig?!
Nu får ni ge er!


Kommentarer
Postat av: emma

vaaa....ska du på dejt..det va det värsta.. :P mer än va jag visste.. :P ;)

2010-03-12 @ 12:13:29
Postat av: Cajsa

vissa är roliga... :) du får vrida på det hela. Ta det som komplimanger för tydligen måste tjejerna tro att du är en sån bra och söt/snygg tjej att deras killar hellre vill ha dig! ^^

2010-03-12 @ 13:52:52
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Mikaela

Kärleken dyker oftast upp när man minst anar det :) Och de tjejer som hör av sig är bara rädda för att deras pojkvänner ska välja dig framför de, och kan inte lita på sina pojkvänner vilket är ett väldigt stort problem i deras förhållanden!

<3

2010-03-12 @ 13:54:06
URL: http://mikaelalindebrand.blogg.se/
Postat av: Lussan

Var stolt för du är tydligen bättre än dom:)

2010-03-12 @ 23:24:34
URL: http://blogg.pieps.se
Postat av: Ellen

Ja du det där med flickvänner avskyr jag. Jag har förlorat en av mina allra allra bästa vänner pga att han skaffa flickvän. Hon tålde inte att vi snackade så varje gång vi pratade eller träffades blev hon helt hysterisk så nu vågar han inte träffa mig längre eller höra av sig till mig. Och jag har fler som det hänt så med. Jävla flickvänner.



Förhållanden går ju ut på att man ska lita på varann.

2010-03-13 @ 11:56:23
Postat av: Anonym

Lite uppdatering tack

2010-03-14 @ 14:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0