Hej igen!

Hej på er kära läsare!

Var visst ett tag sedan jag skrev, sorry!
De senaste dagarna har bara flytit på, tomt utan barnen men jag får mycket tid till att göra sånt jag vanligtvis aldrig kunnat göra så på så vis har det varit lite skönt men jag saknar busungarna så jag spricker snart! Men på söndag kommer dom till mig och stannar en hel vecka så det ska bli jätte härligt!

I måndags minns jag knappt vad jag gjorde, måste tänka efter lite nu :p
Jo just det jag var i Västervik med Jimmy, han skulle dit och frågade om jag ville hänga på och jag hade ju ändå inget bättre för mig så han kom och hämtade mig.
Först åkte vi till västervik och träffade några av hans kompisar och sen åkte vi till Ankarsrum och tog en kaffe hemma hos hans syster, mycket trevligt :)

På tisdagen så kom Jimmy hit och vi skulle se på film tänkte vi, en skräckis men ja det slutade med att jag stängde av filmen för den var så jäkla seg och sen blev det hack i filmen så vi drog upp till min bror och lyssnade på musik men vi blev ganska snart rastlösa så vi åkte till Ankarsrum och drack lite kaffe hos hans föräldrar och sen åkte vi och pratade med en kompis till honom och sen bar det av till Fårhult igen där vi kollade på en jättekul film haha :)

Idag har det väl inte hänt så mycket än, ska väl ut och springa lite sen i solen ;)
Ikväll kommer väl Jimmy hit en sväng med så det ska bli trevligt :)

Hoppas ni får en bra dag!
//Sofia

Kommentarer
Postat av: lussan

ah äntligen en uppdatering :P :D hoppas du har kul i fårhult fan saknar ju våra kvällssnack på msn :P :D

2010-03-24 @ 15:31:59
URL: http://pieps.blogg.se/
Postat av: emma

hallå:) tur det är bra med dej!

har du slutat träna föresten..hehe bra o veta... :)

hehe

kram

2010-03-24 @ 16:47:40
Postat av: Cajsa

Hejsan sötaste :D hur är läget? :) Skönt med helg säger jag...^^



Skulle du vilja hjälpa mig i typ två sek? (A) Behöver fler som röstar på mig på dessa två länkar: http://hundratusen.nu/#/mix/IryI och http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=HTiS2KqhkUkW5y6NmOtM469l#bikiniGallery. Skulle vara toppen om du ville rösta 5 stjärnor på bikinin och lägga en röst på min tuggummipåse. :) gör gärna en egen påse också om du vill och hjälp mig lite extra. ;-)



Kramis sötaste! :D

2010-03-28 @ 14:49:11
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Felicia

Bra blogg du har! Jag har läst igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :).

2011-05-08 @ 12:22:32
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0