Nu ser vi frammåt ;)

Nej nu tycker jag att det varit för dystert här på bloggen ett bra tag!
Det värsta är att jag har 10gånger så många läsare nu än jag någonsin haft så ni måste ju tycka att det är lite intressant att följa dramat ;)

Iallafall så har helgen varit kanon!
I fredags vid 16-tiden åkte jag till Emma och sov över där och jag hade sjukt kul!
På lördagen blev det en massa latande och en härlig promenix i solen.
Åkte hem runt 16-tiden på lördagen och det var jätte härligt att få komma hem och krama på mina busungar!♥

Vid 18-tiden så kom Lussan, min storebrors ex för hon skulle umgås med oss och sova över, även min bror var här så vi hade en riktigt trevlig kväll, pratade skit och lyssnade på musik ;)

På söndagen så blev det mycket latande igen, jag skulle ju få min piercing gjord också så jag satt en stund och samlade mod då jag mindes hur ont det gjorde senast jag gjorde en piercing på det stället men när den väl gjordes sen så gjorde det inte alls ont så jag blev skapligt förvånad!

För er som inte vet så blev det en piercing i överläppen på vänstra sidan, tredje gången jag gör en på samma ställe men som man säger "tredje gången gilt" :p

Hoppas att ni har haft en bra helg!

//Livets Diamanter

Kommentarer
Postat av: lussan

japp de har vart kul hos er i helgen :P :D måste vi göra om vare sig med eller utan tobbe ;) :D

2010-03-15 @ 15:25:42
URL: http://pieps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0