Onsdag

Idag har det varit världens kanonväder, så himla skönt!
Jag och Cassandra tog en lång promenix idag men det var lite svårt för det var ren isgata ute så jag fick liksom åka kana efter barnvagnen och när det blev uppförsbacke så kom jag knappt frammåt eftersom att det var så halt!
Annars har det inte hänt så mycket annat här hemma idag, har haft myspys med Cassandra mest.

Sen följde jag och Cassandra med och hämtade Martin på dagis och när vi kom hem så fixade jag mat till barnen och satt i köket och njöt av solen som lyste in medans barnen åt.
Sen åkte Mathias iväg för att hämta en bil som han har köpt så jag och barnen blev själva som alla andra kvällar den här veckan så jag bäddade ner Cassandra och Martin framför en film för dom var så trötta och Cassandra somnade ganska snabbt men Martin har kommit till mig och gosat några gånger, mysigt!♥

På Fredag är det min tur att fara hemmifrån, ska på middag och filmkväll med några kompisar, ska bli riktigt kul! :)

Hoppas att ni har haft en bra dag!

//Livets Diamanter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0